Головна | Реєстрація | Вхід | RSSГість "Гости"

Бучанський НВК

"ЗОШ І ст. - ДНЗ

"Берізка"

Меню сайту
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звіт керівника

З В І Т    Д И Р Е К Т О Р А
НВК «Берізка» 
про підсумки роботи  2013/2014 н.р. 

    Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу навчально-виховного комплексу «Берізка», оцінити діяльність директора на посаді протягом 2013/2014 навчального року.
    Як директор, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом НВК«Берізка», Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора НВК«Берізка», законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника навчально-виховного комплексу школи-дитячого садка.
    1. Загальна інформація про заклад освіти.
Бучанський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад «Берізка» поєднує в собі дошкільні групи та класи початкової школи.
НВК «Берізка» є державним закладом освіти, діє відповідно до Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», положенням про навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад», положення про загальноосвітній навчальний заклад (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 р. за №649), положення про дошкільний заклад України, галузевих актів, що регламентують права установ освіти та власного статуту.
    НВК «Берізка» є комунальною  власністю Бучанської міської  ради Київської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Бучанської міської ради, якому делеговані відповідні повноваження. Навчально - виховний комплекс «ЗОШ І ступеня – ДНЗ «Берізка» розрахований на 375 місць. Земельна ділянка, яка належить НВК має площу 1,33 га.  На 30.05.2014 року – у закладі освіти нараховується  402   дітини.  З них дітей раннього та дошкільного віку – 256,  молодших  школярів – 146 ( з них 2 учні – індивідуальне навчання).  В цьому навчальному році дошкільний навчальний заклад до першого класу випустив 69 дитину. Початкову школу закінчили - 31  учень. З такою кількістю дітей у 2013/2014 навчальному році працювало 37 педагогічних працівника та 37 працівників з числа обслуговуючого персоналу. 
    У 2013/2014 н.р. у НВК «Берізка» функціонували:
•    8 класів початкової школи: 2 – перших (1-Б інклюзивний),  2 – других, 2 – третіх (3-Б інклюзивний) та 2 – четвертих (4-А інклюзивний).  Середня наповнюваність класів становить 19 учні.
•    8 дошкільних груп: 2 – молодші, 3 -  середні (одна з яких – логопедична), 3 – старші (одна з яких логопедичні і одна інклюзивна). Середня наповнюваність дошкільних груп 26 дітей.
•    2 групи раннього віку, середня наповнюваність яких становить 21 дитина. 
Режим роботи закладу освіти з 7.30 до 18.00. З метою встановлення раціонального режиму роботи НВК та за потребою батьків  на початку навчального року було додатково організовано три чергові групи (дві дошкільні та одна  ясельна) з продовженим перебуванням дітей у закладі освіти до 19.00.
    2. Кадрове забезпечення.

      У 2013/2014 навчальному році штатними працівниками заклад освіти  був забезпечений на 99%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя та вихователя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 90% педагогів НВК «Берізка» пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що років через п’ять педагог, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з дітьми.  
    Виконуючи завдання, намічені на 2013/2014 н. р., педагогічний колектив закладу намагався створити найсприятливіші умови для розвитку, навчання та виховання дітей від 2-х до 10 років.
Якісний склад педагогічних працівників:
Повна вища педагогічна освіта    Неповна вища освіта    Середня освіта
30    7    -
Педагоги школи-дитсадка мають наступні кваліфікаційні категорії:
«Спеціаліст вищої категорії»    «Спеціаліст І категорії»    «Спеціаліст ІІ категорії»    «Спеціаліст»    Навчаються
13    6    2    14    2
Педагоги: 
•    Байбарак Н.М., Крикун С.В.  мають педагогічне звання «Старший вчитель»;
•    Макаренко Н.П. має педагогічне звання «Учитель-методист»
•    Руда Л.М., Пєтухова Н.М., Драгусевич О.В., Кирик Н.В., Глущенко Н.П. – звання «Вихователь-методист»;
•    Руда Л.М., Пєтухова Н.М. нагороджені знаком «Відмінник освіти України».
За планом здійснювалася робота з атестації педагогічних кадрів. У цьому  навчальному році були проатестовані 7 педагогів: 
•    відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєному званню «вихователь-методист», «старший вихователь» Руда Л.М.
•    відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та присвоєному званню «вихователь-методист»  Драгусевич О.В.
•    відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» Компаніченко Н.О., Воловик Т.Д.
•    присвоїли  кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» асистенту учителя Піскун І.О..
•    присвоїли  кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» вихователю молодшої групи №2 Кисленко В.В..
•    присвоїли  кваліфікаційну категорію «спеціаліст» та 10 тарифний розряд керівнику гуртка Пєтуховій Н.М..
    Належна робота здійснюється в напрямку підвищення фахової майстерності педагогів у ході курсової перепідготовки. План курсової підготовки виконано. Курси підвищення кваліфікації пройшло 5 педагогів. 
    У НВК «Берізка» постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх  розстановки. Але забезпечення кадрами освітнього закладу на теперішній час є проблемою. На сьогоднішній день НВК має потребу в кадрах з фаховою освітою у кількості 2 осіб.
    3. Методична робота.
    Методична робота в НВК «Берізка» у 2013/2014 навчальному році проводилась відповідно до її структури, згідно з рекомендаціями щодо організації й проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти, схвалених листом Міністерства освіти і науки України №1/9-318 від 03.07.2002, річним планом роботи НВК, наказом по НВК  «Про зміст, організацію і структуру методичної роботи на 2013/2014 навчальний рік» і була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту» та на підвищення майстерності педагогів, результативності їх праці, на оптимізацію навчально-виховного процесу.
    Навчально-виховний процес було зорієнтовано на здібності, схильності, розвиток у дітей та педагогів потреби в самовдосконаленні й самоосвіті.
    Педагогічний колектив разом з батьківською громадою у цьому навчальному році  працює над проблемою:  «Створення  сприятливих умов для особистісного становлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, формування їх життєвої компетентності, забезпечення  збалансованого розвитку, узгодження у житті підростаючого покоління  основних тенденцій до самореалізації, саморозвитку та самозбереження».
    Працюючи над проблемою, педагоги поглиблено і цілеспрямовано аналізували джерела науково-методичної інформації, отриманої під час семінарів, у процесі консультацій, шляхом читання психолого-педагогічної літератури, ознайомлення з ефективним педагогічним досвідом.
    Методичною роботою в закладі було передбачено реалізацію її основних завдань на 2013/2014 навчальний рік: 
1. В тісній співпраці з батьківською громадою забезпечувати оптимальні умови для виховання, навчання та розвитку дітей віком від 2 до 10 років, майбутніх громадян України гармонійно і всебічно розвинених  з багатогранними знаннями,  високо-національною свідомістю, моральними якостями та працьовитістю.
2. Зберігати пріоритети охорони життя, зміцнення психічного і фізичного здоров’я дітей, забезпечення їх своєчасного та повноцінного фізичного розвитку.
3. Організовувати освітній процес, який би  надавав можливість дітям з особливими потребами навчатися разом зі здоровими однолітками і отримувати необхідний комплекс корекційних, реабілітаційних та навчально-виховних послуг.
4. Посилювати розвивальний і виховний аспекти розумового виховання дошкільників та молодших школярів, приділяти увагу формуванню мотивів пізнавальної діяльності, розвитку інтелектуальних почуттів та вміння суспільної взаємодії.
5. Працювати з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку над розвитком їх духовного потенціалу засобами мистецтва.
6. Педагогічному колективу в тісній співпраці з батьківською громадою сприяти набуттю дошкільниками та молодшими школярами предметно-практичних компетенцій засобами праці.
7. Забезпечувати кожну дитину 5-ти річного віку необхідними освітніми послугами, створюючи передумови для її безболісної адаптації до  нового соціального середовища на основі сучасних критеріїв, форм і методів підготовки до школи.
    Необхідною умовою оптимізації методичної роботи є наявність об'єктивних даних про особистість і професійні якості кожного педагога, тому при проведенні методичної роботи в НВК здійснюється особистісно зорієнтований підхід. Під час планування методичних заходів обов’язково враховуються особистісні та професійні якості кожного педагога, які з'ясовуються за допомогою діагностування та аналізу  заходів колективного перегляду, індивідуальних співбесід, опитування тощо. 
    Робота над проблемною темою та вирішення завдань, які були поставлені на 2013/2014 навчальний рік, проводилася через всі методичні структури НВК: педагогічна рада, методичні комісії, тощо. Для організації освіти педагогів використовувалися різноманітні форми роботи: колективні (семінари, семінари-практикуми, конкурси, виставки), групові (творчі групи, «круглі столи», предметні тижні, засідання методичних комісій, методичні години, консультації та ін.), індивідуальні (курси підвищення кваліфікації, самоосвіта, наставництво, індивідуальні співбесіди).
    Треба відзначити, що шкільна методична комісія в цьому році досягла добрих результатів, але є ще деякі недоліки в її роботі, які заважають повністю реалізувати творчий потенціал вчителів для вирішення головної проблеми НВК. Виходячи з аналізу підсумків навчально-виховного процесу за минулий навчальний рік, результатів діагностування педагогів, методична комісія в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням таких проблем:
- вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;
- вивчення та аналіз навчальних планів та програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, мультимедійного дидактичного матеріалу, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи;
- оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, засобами електронного призначення, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів початкової школи;
- виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового, мультимедійного матеріалу, зміцнення начально-матеріальної бази початкових класів;
- розвиток оптимальної швидкості читання школярів початкових класів;
- забезпечення формування вимог до сформованості обчислювальних навичок, навичок само- і взаємоаналізу,  до грамотного письма та культури мовлення учнів.
Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок, що навчально-виховний процес у закладі освіти на високому рівні. 

З метою виконання завдань методичної роботи та ознайомлення педагогів з сучасними досягненнями психолого-педагогічної науки в НВК було проведено три  семінари – практикуми: 
1.    «Використання нетрадиційних методів та прийомів образотворчої діяльності для розвитку творчих здібностей дітей»;
2.    «Актуальні проблеми морально-етичного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку»;
3.    «Забезпечення особистісно-орієнтованого підходу у мовленнєвій діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку»
Протягом року були проведені чотири  педагогічні ради:
1.    «Проблеми, завдання, пошук та рішення в наступності роботи ДНЗ та початкової школи»;
2.    «Реалізація творчого потенціалу педагога, як передумова розвитку творчих здібностей його вихованців та учнів»;
3.    «Створення оптимальних умов для морально-духовного розвитку особистості дошкільнят та молодших школярів»;
4.    «Аналіз результатів освітньої та методичної роботи за 2013/2014 навчальний рік».
До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються педагоги, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, міських методичних комісій, творчих груп, наставниками молодих учителів та вихователів. За їх активної участі проходили предметні тижні, методичні засідання, педагогічні ради, семінари-практикуми тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами закладу освіти результативно використовуються можливості методичного кабінету, де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми навчання та виховання, матеріали з досвіду роботи педагогів, матеріали діяльності шкільних методичних комісій, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка), тощо.
    Учителі та вихователі протягом навчального року проводили відкриті уроки, заняття, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, завдяки чому зросла їх педагогічна майстерність. 
    Педагоги закладу йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання  та виховання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто знаходиться в даному закладі. З кожним роком нові інформаційні технології в своїй роботі впроваджує все більше і більше педагогів закладу. Педагоги НВК «Берізка» активно залучаються до роботи у міських семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, науково-практичних конференціях тощо. Так, на базі нашого закладу у 2013/2014 навчальному році було організовано та проведено 8 міських  заходів.
    У 2013/2014 н.р. учитель 4-Б класу  Ковальчук М.М. брала участь у міському конкурсі «Учитель року - 2014» та  стала лауреатом даного конкурсу. У цьому навчальному році на міську педагогічну виставку друкованої продукції «Освіта Бучі – 2014» було представлено 5 робіт наших педагогів. 
     4. Навчальна діяльність.
     Впродовж 2013/2014 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів та дітей дошкільного віку. Станом на 1 вересня 2013 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 44 учні. 
         2 учні за станом здоров’я (згідно рекомендації лікарів та педагогів) здобували цього навчального року освіту за індивідуальною формою навчання. 
    Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року учасниками Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок» стали 63 учасників, а конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 47 учасників. 
    Досить хороші показники участі наших школярів у міських олімпіадах. Зокрема:
•    учень 4-Б класу Йощенко Олег зайняв 3 місце з математики;
•    учениця 4-Б класу Присяжна Ольга зайняла 4 місце з української мови.
•    учениця 3-А Коваленко Дар’я  зайняла 3 місце та
Красовський Олександр учень 4-Б зайняв 4 місце у міському конкурсі знавців рідної мови ім. П.Яцика.  
      За підсумками навчального року учні школи показали хороший рівень досягнень.  З 148 учнів атестувалися 104 (2-4 класи), високий рівень показали –  19 учнів – 18,4%, достатній – 48 учнів – 46,6%.
з 31 випускників 4-х класів завершили навчальний рік на відмінно і нагородженні Похвальними листами  - 3 учнів. Всього нагородженні Похвальними листами – 19 учнів.
    5. Соціальний захист.
    Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що перебувають у школі-дитсадку, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки дітей пільгових категорій. Кількість яких  становить:
•    позбавлених батьківського піклування – 1;
•    інвалідів – 4; 
•    мають чорнобильські посвідчення – 114 + 152 (266);
•    багатодітних – 11.
     Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації НВК. Для них була організована участь у таких заходах:  фестиваль «Повір у себе», екскурсії у ляльковий театр, участь у новорічних заходах з подарунками, оздоровлення у пришкільному дитячому таборі. Деякі діти з пільгових категорій за кошти мали змогу оздоровитися у дитячих оздоровчих таборах. З опікунами дітей позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв'язок вчителів, вихователів, практичного психолога, адміністрації НВК.
6. Збереження і зміцнення здоров’я дітей та працівників.
    Одним з пріоритетних напрямків роботи керівника є збереження та зміцнення здоров’я дітей і працівників закладу.
    Медичне обслуговування дітей та працівників закладу організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення у закладі обладнаний медичний кабінет де працюють дві  медичні сестри та медична сестра з масажу. Медичні сестри організовують систематичне та планове медичне обслуговування дітей, забезпечують профілактику дитячих захворювань,
проводять обов’язкові огляди дітей, контролюють стан їхнього здоров’я, стежать за фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил. Медична сестра з масажу за потребою та направленням лікарів робить дітям масажі різного виду.
    Щорічно на базі Бучанської міської поліклініки діти проходять медичне обстеження.  Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у НВК формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки дітей підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. 
    Кожен працівник закладу 2 рази на рік проходить обов’язковий безкоштовний медичний огляд, який фіксується в індивідуальних медичних книжках. Згідно трудового стажу робітникам надаються виплати по листам непрацездатності.
     Важливим аспектом збереження здоров’я учнів та дошкільнят є створення умов для раціонального харчування їх протягом перебування у НВК «Берізка». Організація харчування дітей закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами.
    З боку директора та медичних працівників протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування. Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі. У лютому була проведена обласна планова перевірка Департаменту освіти Київської обл., зокрема була перевірка харчування по ДНЗ . Значних порушень не виявлено, а недоліки своєчасно були виправлені. Готуючи страви, кухарі суворо дотримуються технології приготування їжі, нормативного об’єму страв. Продукти харчування та продовольча сировина надходять від постачальників із супровідними документами. З боку вихователів та вчителів здійснюється постійний контроль за культурою харчування дітей. Режим харчування в навчальному році в ДНЗ здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи, в школі діти харчувалися під час великої перерви та після уроків. Грошові норми харчування за період з вересня 2013 року по даний час: ДНЗ -  в межах 18.00 гривень на дитину вдень, по школі – 13.50 грн. У зв’язку з невизначеним тендерним питанням з березня харчування дітей з чорнобильськими посвідченнями здійснюється за батьківський кошт. Щомісяця чорнобильський фонд виплачує батькам ці кошти за харчування.
    В закладі організовано також харчування працівників (1 блюдо) за попередньою оплатою працівників.
    Цікавими оздоровчими заходами у НВК є проведення традиційних Днів здоров’я, спортивних свят та  розваг. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей» де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.
     Цікаво і змістовно відбувається оздоровлення молодших школярів у пришкільному таборі. Цього року вихованцями табору стали 46 учнів школи. 
    7. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.
    Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу закладу освіти з цих питань.
    Відповідно нормативним документам НВК «Берізка» забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого перебування  дітей у закладі освіти.  Ця робота ведеться в таких напрямках:
•    створення безпечних умов для перебування дітей в  закладі освіти;
•    організація догляду за дітьми;
•    робота з колективом по охороні праці, ПБ, БЖД;
•    навчально-виховна робота з дітьми з питань ОБЖД.
•    робота з батьками.

    Регулярно вихователями та вчителями проводяться бесіди з батьками з попередження дитячого травматизму. Видаються відповідні накази, проводяться інструктажі з персоналом. Проводяться «Тижні безпеки дитини», заняття з надзвичайних ситуацій, ведеться постійна робота з дітьми за такими темами: «Пожежна безпека», «Один вдома», «Правила вуличного руху», «ОБЖД» тощо. 
    Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації НВК. Наказом по закладу освіти призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.
    На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями та дошкільнятами перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У НВК в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. У приміщеннях закладу освіти розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.
    Вивчаючи стан травматизму серед дітей, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання і виховання. В НВК розроблено низку заходів щодо попередження травматизму дітей, проведена відповідна робота з учителями та вихователями. 

8. Фінансово-господарська діяльність.
    Будівля НВК прийнята в експлуатацію біля 40 років назад. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація закладу разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб закладу освіти проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам НВК «Берізка». Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті освітнім закладом енергоносії. 
    Адміністрацією приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, дитячі роздягальні поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота по озелененню приміщень. Подвір’я закладу завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються дітьми та співробітниками, своєчасно обрізаються дерева, кущі, фарбується огорожа, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території закладу.
    Завдяки активної діяльності адміністрації закладу та батьків, поступово покращується  матеріально-технічна    база НВК «Берізка», а саме у 2013/2014 н.р.: 
•    за рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних та групових кімнат до навчального року;
•    продовжено заміну  вікон в будівлі установи;
•    за батьківські кошти частково замінено дитячі меблі (столи, шафи, стільці).
    У загальному, кількість витрачених батьківських та спонсорських коштів на підготовку закладу до нового навчального року склала    36 479грн. всього було витрачено коштів – 61451,25 грн.
    Працівниками  бухгалтерії відділу освіти планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються, або оприбутковуються.
    Проте наш заклад освіти потребує ще досить об’ємних і дорогих ремонтних робіт.  А саме:
•    система опалення знаходиться у передаварійному стані і потребує негайних капітальних ремонтів;
•     капітального ремонту потребує і електромережа;
•    необхідний ремонт сантехнічного обладнання;
•    у неприглядному стані фасад приміщення школи;
•    необхідний частковий ремонт покрівель приміщень школи та ДНЗ;
•    негайного ремонту потребує відмостка навколо приміщення дитячого садка.
    9. Співпраця з батьками.
     Виховання дитини в дитячому садочку,  школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини дошкільного віку та школяра. Батьки є соціальним замовником закладу освіти, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, свят, розваг, конкурсів, виставок, світом захоплень. Вихователі та класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: за необхідністю відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.
    10. Управлінська діяльність.
    Управління закладом освіти здійснюється згідно з річним планом роботи НВК, календарних планів вчителів, педагогів – предметників, планів навчально-виховної роботи з дітьми вихователів. Така система планування, що відпрацьована у НВК і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток закладу освіти. 
    У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням НВК «Берізка» до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією педагогам і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.  
    Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У НВК «Берізка» ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання НВК, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У закладі освіти адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, учнівських щоденників, тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради НВК, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень дітей проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних педагогів та дітей.
    Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва НВК «Берізка» більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор закладу у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у закладі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

 

У нашу веселу "Берізку”

Ласкаво ми просимо Вас.

Гостям ми завжди щиро раді,

 Тому завітайте до нас.

І біля воріт Вас берізка

Зустріне у радісну мить,

Вона Вам похилиться низько

І тихо щось прошепотить.

А далі веселі обличчя

І щира дитяча любов

 Відкриють для радощів серце,

В дитинство повернуть Вас знов.


Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz