Головна | Реєстрація | Вхід | RSSГість "Гости"

Бучанський НВК

"ЗОШ І ст. - ДНЗ

"Берізка"

Меню сайту
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Для Вас батьки


Шановні батьки! Якщо Ви бажаєте, щоб Ваша дитина здійснювала навчання, виховання та розвиток в дошкільному закладі міста,пропонуємо Вам ознайомитися з цією інформацією про регістрацію до дитячого садка. 

Як же зареєструватися до єдиної комп’ютерної бази даних ? 
            Для цього необхідно пройти реєстрацію та заповнити форму у розділі «Мої заявки» на сайті http://reg.isuo.org . Далі можна відслідковувати статус поданої заявки і стежити за просуванням черги. Крім того, є можливість переглянути інформацію про нормативну наповнюваність, про черги в дошкільні установи, дізнатися всю необхідну інформацію про всі дитячі садки нашого міста.

Подавати заявку можна лише в один дошкільний навчальний заклад. При необхідності, обраний ДНЗ можна змінити, звернувшись до відповідальної особи і відділі освіти Бучанської міської ради. Подача в електронному вигляді заяви забезпечує попередню реєстрацію дитини в електронній черзі з визначенням дати постановки на облік, яка є основою формування черговості.
            Для підтвердження інформації, зазначеної в заяві, необхідно протягом 10 робочих днів з дня подання заяви звернутися до відповідальної особи в дошкільному навчальному закладі з оригіналами документів (свідоцтво про народження дитини, документ, що підтверджує наявність пільг). Якщо заповнена Вами форма заяви за змістом не буде відповідати оригіналам документів, Вашу заяву буде анульовано. Якщо інформація, зазначена в заяві, підтверджена документами, то дитина отримує постійну реєстрацію в електронній черзі за первісною датою подання заяви в електронному вигляді.

ЯКЩО ВИ ВЖЕ ВИБРАЛИ САДОЧОК, то  для надання заявки в електронну чергу потрібно:

    1.Перейти  на сайт «Електронна черга в дошкільні навчальні заклади» reg.isuo.org
   2.Ознайомитись з Інструкцією по електронній реєстрації для батьків.
   3.Обрати один дошкільний заклад, в який бажали б оформити дитину.
   4.Надати заявку відповідно до Інструкції.
   5. Протягом 10 днів   принести документи ( копія свідоцтва про народження дитини, документ про наявність пільг на влаштування дитини) до дошкільного навчального закладу для перевірки даних. Тільки тоді заявка буде  поставлена  у електронну чергу. 
            Звертаємо увагу на те, що зараз відбуваються технічні роботи по перенесенню діючої (паперової) черги до електронного реєстру. Тобто, у ДНЗ здійснюється обробка і занесення до електронної черги поданих раніше заяв, відповідно до дати  їх подання в заклад.
            При необхідності, обраний ДНЗ можна змінити, звернувшись до відповідальної особи у садочку. Подача в електронному вигляді заяви забезпечить попередню реєстрацію дитини в електронній черзі до дитячого садочка з визначенням дати постановки на облік, яка є основою формування черговості.

Кожен з батьків матиме можливість переглянути інформацію про черги в дошкільні установи, дізнатися всю необхідну інформацію про всі дитячі садки на сайті відділу освіти.


Одне із найважливіших завдань дошкільної та початкової освіти – надання всебічної допомоги родинам у розвитку, вихованні та навчанні дітей. Адже від гармонізації взаємин педагогів та батьків, від вироблення єдиної стратегії виховання дитини залежить, якою людиною вона стане в майбутньому.

Основні напрямки роботи НВК з батьками

1. Сприяння підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, а також питань навчання та виховання дошкільнят та молодших школярів.
2. Залучення батьків до співпраці у створенні належних умов для життєдіяльності та розвитку дітей.
3. Всебічне вивчення становища, статусу родин та моделі взаємодії з ними для здійснення диференційованого підходу.
4. Залучення батьків до активної участі у заходах, що провадяться в НВК, формування в них відчуття приналежності до колективу школи - дитсадка як однодумців і спільників.

5. Формування усвідомленого розуміння батьками своєї відповідальності за максимальне забезпечення дитині повноцінного життя нині і в майбутньому.

Структура роботи НВК з сім’єю

1. Адміністративно-господарська служба:

укладання угоди між батьками та адміністрацією;
ознайомлювальна лекція;
збирання інформації про сім'ю (соціальний портрет);
анкетування;
загальні батьківські збори;
робота батьківського комітету;
спільна господарська діяльність (толока, цільова допомога);
участь у роботі благодійного фонду; благодійні акції;
організація прийому батьків і дітей фахівцями.

2. Методична служба:
групові батьківські збори;
батьківські куточки;
інформаційні ширми;
дні відкритих дверей;
звіти фахівців;
відкриті перегляди занять;
групові та індивідуальні консультації;
домашні завдання батькам (спостереження, виготовлення по сібників, іграшок, збирання природного матеріалу);
участь батьків у святах та розвагах;
видача педагогічної літератури батькам для читання у вихідні дні

3. Психологічна служба:
спільна робота з оптимальної адаптації дітей;
використання методів діагностики сім'ї (анкетування, тестування, спостереження тощо);
консультації для батьків;
участь у батьківських зборах;
загально-розвивальні заняття - тренінги для батьків;
психологічний куточок;
видача психологічної літератури для самостійного читання;
звіт психолога (раз на рік);
консультування конкретної сім'ї на їх прохання;
рекомендації;
домашні завдання з оформлення книги "Про себе".

4. Медична служба:
ознайомлювальна бесіда медсестри з батьками про стан здоров'я дитини;
рекомендації в разі необхідності корекційної роботи з дитиною логопеда, інструктора з ЛФК, психолога;
індивідуальні та групові консультації;
інформаційний стенд "Нехворійко";
своєчасне інформування батьків про антропометричні зміни у дітей;
участь у роботі загальних та групових батьківських зборів;
видача медичної літератури для самостійного читання;
розроблення рекомендацій щодо збалансованого харчування дитини, збереження здоров’я, загартування тощо.

   Скільки придумано форм залучення мам і тат до виховання та на вчання їх власних дітей — збори, консультаційні пункти, інформаційні стенди, батьківські комітети, але тільки зовсім мала частина батьків відгукується на ці види роботи, тоді як вихователь, вчитель витрачає багато сил, енергії, щоб підготуватися до зустрічі з батьками. Педагог пропонує батькам «вже готові рецепти», пропонує «вже готові порції знань» з дитячої психології, методик оздоровлення, практики навчання, але батьки не поспішають отримати ці знання. Єдине, що може сьогодні зацікавити батьків, — це лише сама дитина. Розповідаючи (усно чи письмово) про дитину — про те, що сталося з нею протягом дня, які особисті якості виявила дитина, які досягнення і труднощі були сьогодні у неї, — вихователь, вчитель формує у батьків розуміння того, що поруч з їхньою дитиною — уважна, зацікавлена людина, яка має таку інформацію, якої немає у самих батьків; саме бажання бачити ін дивідуальний підхід до дитини спонукає батьків до пошуків особливого садка, особливої школи, особливого вихователя, особливого вчителя. 

    Що потрібно вихователю, вчителю, щоб відповідати таким сподіванням батьків? Бажання і вміння спостерігати «осо бисте» життя дитини в групі, у класі, і не тільки бачити, а й вміти дати оцінку своїм виховним, навчальним діям. Вміння виділити позитивне в характері дитини, розуміти причини дій дитини і поведінки загалом. Вміти і бути готовим записувати спостереження у щоденник. Бажання і спроможність донес ти побачене до батьків, щоб потім разом з батьками скласти з окремих фактів картину життєдіяльності та життєтворчості дитини. 

     Тому, перш за все ми пропо нуємо вихователям та вчителям переглянути взаємостосунки з батьками, зробити їх конструктивними, щоб надавати останнім підтримку і допомогу у вихованні та навчанні дитини. Для цього вихователю та вчителю потрібні відкритість, доброзичливість, привітність для емоційного контакту. Готовність прийняти від батьків відомості про дитину і поділитися своєю інфор мацією з батьками про дії, діяльність, стан дитини для інформаційного контакту. Для цього ми – педагоги: 
більше запитуємо і слухаємо батьків дитини, ніж вказуємо чи даємо поради;
часто повідомляємо батькам в усній або письмовій формі про успіхи, досягнення в розвитку їх дитини;
використовуємо індивідуальні форми надання інформації родинам і отримання відомостей від них;
даємо батькам можливість зрозуміти, що ми готові обговорювати з ними широке коло тем стосовно їхньої дитини;
перед тим, як повідомляти батькам мету і завдання освітньої програми, запитуємо, чого вони хочуть від програми;
своєчасно і позитивно реагуємо на пропозиції, ідеї, прохання батьків;
прагнемо розв'язувати проблеми під час спільного з родиною прийняття рішень стосовно їхньої дитини;
повідомляємо батькам про досягнення і позитивні риси в характері дитини під час бесід, телефонних розмов, письмових нотаток;
визнаємо унікальний вклад батьків у прогрес їхньої дитини, ви словлюємо їм подяку;
допомагаємо батькам зрозуміти, що вони можуть суттєво вплинути на життя своєї дитини;
приймаємо і поважаємо думки і відчуття батьків, навіть якщо вони не збігаються з нашими;
надаємо всім членам родини можливість активної участі у діяльності групи та класу, робимо все, щоб батьки відчували себе комфортно;
 готові приймати батьків у своїй групі, класі та у НВК протягом усього дня. 

Така співпраця дає батькам змогу ненав’язливо отримати педагогічні знання та вміння, по-іншому поглянути на потреби своєї дитини, переглянути попередній досвід виховання.

У нашу веселу "Берізку”

Ласкаво ми просимо Вас.

Гостям ми завжди щиро раді,

 Тому завітайте до нас.

І біля воріт Вас берізка

Зустріне у радісну мить,

Вона Вам похилиться низько

І тихо щось прошепотить.

А далі веселі обличчя

І щира дитяча любов

 Відкриють для радощів серце,

В дитинство повернуть Вас знов.


Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz